loading...

آموزش سئو

بازدید : 7
سه شنبه 28 فروردين 1403 زمان : 18:21

اگر از شما در مورد مزایای Pinterest سؤال شود، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که بهترین منبع برای دانلود عکس‌هایی با دنیایی از موضوعات مختلف است. اما واقعاً، هدف شبکه اجتماعی پینترست چیست؟ چرا این شبکه 367 میلیون کاربر فعال و در حال مرور در دنیای وب دارد، فقط به نمودار رو به رشد این شبکه اجتماعی Pinterest نگاه کنید.

اگر از منظر یک بازاریاب به این روند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نه تنها سرمایه گذاری و بازاریابی در این شبکه های اجتماعی برای شما بسیار سودآور است، بلکه این سود سالانه به طور قابل توجهی در حال افزایش است.

این نکات ممکن است به عنوان آموزش شبکه های اجتماعی برای شما مفید باشد.

حداقل بیش از 200 میلیارد پین در پینترست وجود دارد

Pinterest از پین ها برای هر شخص و هر کسب و کاری استفاده می کند اگر به دنبال طراحی های دکوراسیون داخلی خود در دنیای وب هستید، اگر می خواهید ایده ای برای لباس جدید خود پیدا کنید، می توانید دنیایی از ایده ها را در Pinterest پیدا کنید.

2) 72% کاربران پینترست، بانوان هستند

نمودار زیر آمار دقیق جنسیت کاربران Pinterest را نشان می دهد. این خبر برای کسانی که مشتریان هدفشان خانم ها هستند بسیار امیدوارکننده است. برای هر کسی که می‌خواهد لباس آنلاین بخرد، این شبکه اجتماعی یک محیط بسیار جذاب برای افزایش ترافیک وب‌سایت و افزایش مشتریان واقعی شما است.

83% کاربران پس از مشاهده یک برند، خرید خود را قطعی کرده اند

این آمار دقیق یکی از مهمترین مزیت های پینترست است که مطمئنا برای شما بسیار مفید خواهد بود. 97 درصد از جستجوها در پینترست بدون در نظر گرفتن برند خاصی انجام می شود. بسیاری از کاربران در پینترست به دنبال برندها هستند. بهترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید، برندسازی و قرار دادن نام برند خود در ابتدای این شبکه اجتماعی است.

چه کسی می‌داند، شاید مهارت‌ها یا موارد مورد نیاز کاربران را در فروشگاه دارید که با چند ترفند برندسازی، می‌توانید به راحتی به کسب درآمد با Pinterest فکر کنید.

Pinterest سومین شبکه اجتماعی بزرگ در آمریکا است

یکی از مزایای Pinterest برای شما ممکن است کسب دلار باشد. شما به راحتی می توانید در این شبکه اجتماعی با نشان دادن مهارت های خود درآمد زیادی کسب کنید. یکی از دوستانم با طراحی های پیشرفته تری دی مکس و ارائه کار و هنر خود در این شبکه اجتماعی توانست به هدف والای خود یعنی کسب درآمد دلاری از شبکه اجتماعی پینترست دست یابد.

جالب است بدانید که این شبکه اجتماعی پس از فیس بوک و اینستاگرام بیشترین کاربر را در جهان دارد. این مزیت Pinterest است که می تواند فرصتی فوق العاده برای راهی برای کسب درآمد آنلاین باشد.

درآمد 400 میلیون دلاری پینترست، در سه ماه اخیر سال 2019

این نشان دهنده اهمیت این شبکه های اجتماعی برای کاربران است. وقتی متوجه شدید که یک محصول فروش بسیار بالایی دارد، قطعاً تمایل به خرید آن خواهید داشت. این به معنای مزایای Pinterest برای کاربران است. هنگامی که کاربران مایل به پرداخت هزینه های قابل توجهی از طریق Pinterest هستند، قطعاً ارزش سرمایه گذاری و بازاریابی را دارد، به خصوص برای کسب و کارهای نوپا.

پینترست جز 10 برند برتر در آمریکاست

قرار گرفتن اپل، اندروید، دیزنی و ... در لیست 10 برند برتر نشان از اهمیت بالای این شبکه اجتماعی برای کاربران دارد. این مزیت Pinterest نشان می دهد که شما طرف یک شبکه اجتماعی غول پیکر هستید.

کاربران پینترست، علاقه زیادی به جدیدترین ها دارند

این یکی از مهمترین مزایای استفاده از Pinterest برای استارت آپ ها است. وقتی آمار نشان می دهد که کاربران پینترست علاقه زیادی به امتحان کردن جدیدترین چیزها در پینترست دارند، اگر نام تجاری یا محصول تجاری شما به زیبایی هر چه تمامتر به کاربران ارائه شود، این شانس را دارید که کاربران زیادی به دست آورید

83 درصد کاربران به صورت هفتگی نیازهای خود را از پینترست برطرف میکنند

کاربران شبکه اجتماعی پینترست وفاداری خاصی به برندهای مرتبط با نیازهای خود دارند. اگر شما در زمینه طراحی لباس فعالیت می کنید، اگر بتوانید ایده ها و طرح های خود را به خوبی، به کاربران نشان دهید، به درستی، نیاز آن ها را بدانید، طبق آمار، 83 درصد کاربران طبق آمار، بسته به نوع نیازی که دارند هر هفته از پینترست خرید می کنند.

پینترست بهترین مکان برای کسب و کارهای مرتبط با زندگی روزمره

هیچ می دانستید که بیشتر کاربران پینترست، مردم عادی هستند که برای ایده ها و خرید لباس، کفش، خورد و خوراک و ... به پینترست سر میزنند؟ این نشان می دهد که شما با ساده ترین ایده ها، می توانید در پینترست به درآمد برسید.

این یکی از بهترین مزایای استفاده از پینترست است. برخی از پرجستجوترین موضوعات در پینترست که با زندگی روزمره مردم، ارتباط دارد، عبارت اند از:

  • موضوعات مرتبط با ازدواج مانند مدل لباس، نوع مراسم، نوع طراحی دیزاین و ...
  • موضوعات مرتبط به خانه مانند مانند دکوراسیون داخلی و ...
  • موضوعات مرتبط با فرزندان مانند نوع پوشاک، نوع سرگرمی و ...
  • موضوعات مرتبط با کادو و جشن ها
  • موضوعات مرتبط با خرید خودرو

این موضوعات معمولا بیشترین فروش را به نسبت دیگر موضوعات در پینترست داشته است که نشان دهند مزایای پینترست برای کسب و کارهای نوپا می باشد.

اثرگذاری فوق العاده در قرار دادن نام برند در توضیحات ابتدای پیج

یک مزیت پینترست برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی، توجه ویژه به نام برند شماست. سعی کنید نام مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کرده باشید، چون این عامل بسیار مهمی برای کسب درآمد و افزایش بازدید پیج برای شما در Pinterest است.

فروش چند 10 برابری با قرار دادن قیمت در پین ها

این تکنیک از جمله مزایای پینترست برای افزایش فروش چند 10 برابر برای شماست. زمانی که شما می توانید قیمت خود را در زیر پین های خود، قرار دهید، بهترین فرصت برای شماست که بتوانید بازدید و فروش خوبی را به وسیله این شبکه اجتماعی، تجربه کنید.

کاربران پینترست، به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند، چون علاقه ای به تماس گرفتن و ارتباط با ادمین، ندارند. آن ها می خواهند، سریعا، خرید خود را قطعی کنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 606
  • بازدید سال : 2178
  • بازدید کلی : 3817
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی